Інформація для учнів

                            
                                РОЗПОРЯДОК    ДНЯ
Підйом                                                                                             6:45
Ранкова гімнастика                                                                        6:45 – 7:00
Ранковий туалет                                                                             7:00 – 7:15
Сніданок                                                                                          7:15 – 7:25
Дорога до школи                                                                             7:25 – 8:15
Навчальні заняття, обід                                                                  8:30 – 15:10
Дорога до дому, прогулянка на свіжому повітрі                         15:10 – 16:00
Організація додаткових занять,гурткова робота                         16:00 – 17:00
Виконання домашніх завдань                                                        17:00 – 20:00
Дозвілля                                                                                            20:00 -21:30
Вечірній туалет                                                                                21:30 – 22:00
Сон                                                                                                    22:00 – 6:45
Здоровим людям лікарі радять робити щонайменше тригодинну перерву між прийомами їжі. Якщо учень відчуває голод або спрагу між основними прийомами їжі, можна з’їсти яблуко, випити склянку соку, води.
   ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ.
1. Школяр повинен мати охайну зачіску-стрижку. Хлопцям заборонено мати довге волосся, зачісувати його в косу або хвіст, фарбувати волосся тощо. Школярка повинна мати охайну зачіску-стрижку, або підібране в зачіску довге волосся. Дівчатам заборонено ходити з неохайним розпущеним волоссям. Це зумовлено санітарно-гігієнічними вимогами, для попередження захворювань та травмувань. Учням категорично заборонено носити прикраси ( довгі кільчики, каблучки, браслети, ланцюги з підвісками) для попередження травмування.
2. Нігті відповідно до санітарно-гігієнічних норм повинні бути коротко  обрізані, чисті. Дівчата старших класів можуть мати доглянуті нігті із «французьким манікюром». Довгі нігті – небезпека травмування, особливо на уроках фізкультури.
3. У холодну, дощову погоду школярі повинні приходити на навчальні заняття зі змінним взуттям. У хлопців – це туфлі без оздоблення (шипів, клепок, підвісок) із метою попередження травмування.
Відповідно до вимог лікарів-травматологів, гінекологів, дівчати повинні мати змінне взуття на низькому підборі, який має бути не вище 5 см. З метою попередження падіння та травмування заборонено носити травмонебезпечне взуття з високими підборами, підборами-шпильками.
На уроках фізкультури учні повинні мати спортивний костюм і спортивне взуття.

                         Пам’ятаймо, що форма  -  перший стимул  до навчання

         ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ШКОЛИ.
1.Учень повинен суворо дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час перебування в приміщенні та на території школи: не бігати, не штовхатися, не кричати, не влаштовувати рухливі ігри – це може призвести до падіння, травмування не тільки себе, але й інших дітей та дорослих.
2. Учням категорично заборонено провокувати словами та рухами агресивну поведінку, яка може призвести до бійки, травмування та порушень. Необхідно бути ввічливим зі своїми однолітками та педагогами.  Неприпустиму правопорушення з боку учнів ( крадіжка, псування чужих речей, шкільного майна тощо).
3. Якщо дитина прийшла з мобільним телефоном, великою сумою грошей, прикрасами тощо, то вона повинна тримати їх постійно при собі, нікому не передавати. За втрату цінних речей навчальний заклад відповідальності не несе.
Користуватися мобільним телефоном учні можуть тільки на перервах.
4. Учні не повинні приносити до школи речі, які заважають здобуванню знань ( плеєр, мобільний телефон із навушниками, гральні карти тощо).
5. З метою запобіганню травмуванню й попередження пожежонебезпечних ситуацій учням категорично заборонено приносити вибухонебезпечні предмети: петарди, запальнички, сірники тощо.
6. Учням категорично заборонено тютюнопаління, уживання алкоголю (зокрема слабоалкогольних «енергетичних» напоїв) , наркотичних речовин тощо.
7. Категорично заборонено вживання учнями жувальних гумок, насіння з метою попередження ушкодження шкільного майна, особистих речей учнів.
8. Ми не залишаємо після себе сміття на підвіконні, підлозі, сходинках, у квітах тощо. Вихована людина кидає сміття в урну.
9. Перед вживанням їжі, під час відвідування туалетних кімнат учень повинен вимити руки з милом, користуватися серветками.

10. Під час навчальних занять учень повинен уважно слухати вчителя, старанно працювати. Кричати, розмовляти, ходити по кабінету – не можна.

Критерії оцінювання

Алгоритм виконання домашнього завдання з історії

Завдання   Людина і світ 11 клас
Презентація "Моя родина", "Молодіжна субкультура"                                      жовтень

Проект "Створюємо власну радіо-, телеканал або газету"                                  грудень

Проект "Конфесії та міжконфесійні відносини у нашому місті"                        лютий

Проект "Україна ХХІ ст. в "європейському домі", презентація "Глобальні проблеми сучасності",  "Внесок українців у світовий розвиток ХХІ ст."                             квітень


Підготовка до ДПА  11 клас


ДПА-2016 з історії України в старшій школі (11 клас)


Для отримання результату державної підсумкової атестації з історії України у 2016 році, випускникам загальноосвітніх шкіл необхідно взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з цього предмета.
Тест ЗНО 2016 року з історії України умовно поділений на дві частини. Результат виконання завдань першої частини буде зарахований як державна підсумкова атестація з історії України. Ця частина містить тридцять завдань різних форм (завдання від №1 до №30) та охоплює період історії України ХХ ст. - початку ХХІ ст.
Завдання для проведення атестації з історії України у формі ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.
Зміст тестових завдань визначається програмою ЗНО з історії України у 2016 році.

ОЦІНКА ДПА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Максимальна кількість тестових балів, що може набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання першої частини тесту дорівнює 47 балам.
На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання завдань першої частини тесту, буде визначена його оцінка за 12-бальною шкалою.
Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в шкалу 1-12 балів.
Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються Українським центром оцінюванняпротягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування.
Зазначена таблиця є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з історії України.
За підсумками тестування Український центр оцінювання якості освіти надсилаєзагальноосвітнім навчальним закладам результати тестування кожного учасника з історії України, які зараховуються як результати державної підсумкової атестації.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді – до кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
Перша частина тесту, що зараховуватиметься як ДПА, містить 23 завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1-23), що оцінюються в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.

Завдання на встановлення відповідності - до кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити «логічні пари»). Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.
Перша частина тесту, що зараховуватиметься як ДПА, містить три завдання на встановлення відповідності (№24-26), що оцінюються в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної «логічної пари» або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення правильної послідовності - до кожного завдання подано перелік подій, позначених буквами, які потрібно розташувати в правильній послідовності, де перша подія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А.
Перша частина тесту, що зараховуватиметься як ДПА, містить 2 завдання на встановлення правильної послідовності (№27-28), що оцінюються в 0, 1, 2 або 3 бали: 3 бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій; 2 бали, якщо вказано першу та останню події; 1 бал, якщо вказано або першу, або останню подію; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповідь на завдання не надано.

Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору) - до кожного завдання пропонується сім варіантів відповіді, серед яких лише три правильні. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і записав правильні відповіді у бланку відповідей А.
Перша частина тесту, що зараховуватиметься як ДПА, містить два завдання (№29-30) з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору), що оцінюються в 0, 1, 2 або 3 тестових бали: 1 бал за кожну правильно вказану відповідь (цифру) із трьох можливих; 0 балів, якщо не вказано жодної правильної відповіді (цифри), або відповіді на завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.

Додаткова інформація:
http://osvita.ua/test/48400/ 

http://osvita.ua/test/topics/48392/ 



Комментариев нет:

Отправить комментарий